Flashback 2
Tarihin en iyi 100 bilgisayar oyunu arasında bulunan Flashback, 1992 yılında aksiyon oyunlarını kökten değiştirdi ve efsanevi olarak akıllara kazındı. Günümüzde ise orijinal oyunun yaratıcısı Paul Cuisset; sizi, GBI’ın (Galaktik Araştırma Bürosu) genç ajanı Conrad B. Hart olarak oyunu yeniden oynamaya davet ediyor. 22. yüzyılda Birleşmiş Dünyalar’ın barışı tüm Güneş Sistemi’ni kapsamaktadır fakat bu huzur ortamı, korkunç General Lazarus tarafından yönetilen bir Morph istilasının tehdidi altındadır. Gücünü, yapay zekâdan alan ikonik silahı A.I.S.H.A. ve birkaç müttefiğinin de yardımıyla ömürlük arkadaşı Ian’ı arayan Conrad; ters köşelerle, beklenmedik sonuçlarla ve açığa çıkan sırlarla dolu kalpleri yerinden oynatacak bir maceraya yeniden atılıyor! Sürükleyici, akıcı ve çetrefilli bir platform nişancı, keşif, bulmaca çözme ve de aksiyon oyunu! ÖZELLİKLER - Canlı bir bilim kurgu/siberpunk evrenine dalın ve birçok yeri (New Tokyo, New Washington, Jungle...) ziyaret edin. - Savaş yapay zekâsı kullanılarak iyileştirilmiş, uyum sağlayabilen ölümcül silah A.I.S.H.A.’yı kullanın. - Sürükleyici, akıcı ve çetrefilli bir platform nişancı oyunu. - Daha da iyi bir oyun deneyimi için 3B çevre. - Orijinal oyunun yaratıcısı Paul Cuisset tarafından geliştirildi ve tasarlandı. - Kült oyun takviyesiyle geri dönüyor. - Nefes kesen ve çetrefilli bir aksiyon nişancı oyunu. - Güçlü, uyum sağlayabilen ve gücünü, yapay zekâdan alan bir silah. - Orijinal Flashback oyununa sadık bir bilim kurgu evreni.