Find My Frogs
Find My Frogs, huzurlu bir hayvan köyünde kurbağaları aradığınız, keyifli bir gizli nesne bulma oyunudur. Büyüleyici yerleri keşfedin, sırları ortaya çıkarın ve Kurbiş Amca'nın herkesi aile fotoğrafı için bir araya toplamasına yardım edin! - Yosunlu Çayır'ın elle çizilmiş dünyasını keşfedin - 350'den fazla kurbağa bulun - 60'tan fazla gizli sırrı keşfedin - Gündüz ve gece arasında seçim yapın veya zamanı akışına bırakın İki sanatçının sevgilerini katarak geliştirdiği Find My Frogs; rahatlatıcı animasyonlar, sesler, müzik ve küçük bir kurbağanın çilek toplamasına yardım etmek gibi eğlenceli etkileşimlerle sıcacık ve huzurlu bir deneyim sunuyor.