Escape First Alchemist
Escape first: Alchemist münzevi simyacı "Trismegistus" un çırakları olarak oynadığın, çok oyunculu bir birinci şahıs macera oyunu. Yüce gönüllü ustan, kendisini kendi yaptığı bir hapishaneye kapatmayı başardı ve onu serbest bırakma şerefini de sana bağışladı. Elbette kendisinin kurnazlık gerektiren bilmecelerinden kaçmamanı sağlamak için bu hapishaneyi seni de tuzağa düşürecek şekilde tasarladı.