"Edna & Harvey" Bundle
Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition У цій пригодницькій грі, відзначеній численними нагородами, юна Една прокидається в м’якій камері психіатричної лікарні. Дівчинка нічого не пам’ятає про своє минуле й гадки не має, як тут опинилася. Проте одне вона знає напевно: звідси потрібно вибиратися! Зрештою, вона почувається цілком здоровою — і її балакучий плюшевий кролик Гарві з цим повністю погоджується. Edna & Harvey: Harvey's New Eyes Сором’язливій школярці Лілі живеться доволі непросто в монастирі. Лише уява допомагає дівчинці утекти від суворих правил матінки-настоятельки. Але коли її найкраща подруга Една зникає за загадкових обставин, Лілі повинна переступити через себе та пройти складний шлях, щоби не лише врятувати подругу, але й побороти свої підсвідомі страхи.