Dying Light Essentials Edition
ÖNEMLİ: Rötuş güncellemesiyle geliştirilmiş görselliğin, yenilenmiş müziklerin ve grafik geliştirmelerinin tadını çıkar. Tüm Dying Light sahipleri için ücretsiz. Dying Light Essentials Edition içerikleri: Dying Light (ana oyun) The Bozak Horde DLC'si Cuisine & Cargo DLC'si Ultimate Survivor Paketi 5. Yıl Dönümü Paketi 10. Yıl Dönümü Paketi Harran Ranger Paketi Gun Psycho Paketi Volatile Hunter Paketi Retrowave Paketi Shu Warrior Paketi Dead Island ve Call of Juarez gibi hit yapımların yaratıcılarından. 50'den fazla sektör ödülü ve adaylığı sahibi. Oynanışa getirdiği yaklaşım sayesinde birinci şahıs zombi oyunlarının yeni standartlarını belirleyen oyun. Mirası ve çıkış sonrası aldığı yedi yıllık destek sayesinde günümüzde oyun dünyasının en iyi zombi oyunlarından biri olarak tarihe geçmiştir. Zombi virüsü tehdidi altındaki bir şehirde hayatta kal! Gizli görevinde vermek zorunda kalacağın zor kararın ne olduğunu keşfet. Üstlerine olan sadakatin, hayatta kalanları kurtarma isteğini bastıracak mı? Seçim tamamen senin... DEVASA AÇIK DÜNYA Şehri benzersiz bir özgürlük hissiyle keşfet, buranın eşsiz atmosferinin tadını çıkar. Binalara tırmanmak ve uzak bölgelere ulaşabilmek için parkur becerilerini kullan. SAVAŞLARDA YARATICILIĞINI KONUŞTUR Düşmanlarla karşılaştığında elindeki sayısız seçenek ile kanlı dövüşlere gir. Çeşitli silah tipleri ve yeteneklerin yanı sıra çevreyi de avantajına kullan. GECE VE GÜNDÜZ DÖNGÜSÜ Günbatımıyla birlikte avcı kimliğinden sıyrılıp avlanan konumuna geç ve dünyada gerçekleşen keskin değişimi hisset. Yaklaşan tehditle yüzleş veya arkana bakmak için zaman harcamadan kaç. 4 OYUNCULU İŞBİRLİĞİ Diğer oyuncularla güçlerini birleştirerek heyecan dolu işbirliği modunda hayatta kalma şansını artır. Hikâyede zorluklara beraberce göğüs gerin ve ekip olarak ne kadar ilerleyebileceğinizi görün.