Directive 8020: Dijital Delüks Sürüm
Directive 8020: Dijital Delüks Sürüm'de en sevdigin Dark Pictures karakterlerinin kostümleriyle oynayabilir, filtre paketiyle görüsünü degistirebilir, dijital sanat kitabindaki özel sahne arkasi içeriklerini kesfedebilir, özel müzikleri tekrar dinleyebilir ve ek görev olan "The Dark Pictures Heirlooms Retrieval"i kesfedebilirsin. Içindekiler: DARK PICTURES KIYAFET PAKETI Cassiopeia'da Dark Pictures karakterlerinin efsanevi kiyafetlerini giy. Jason'in House of Ashes'taki ordu kiyafetiyle uyku teknisyeni "Carter" olarak veya Man of Medan'daki Julia'nin dalis gezisi kiyafetiyle bilim teknisyeni "Anders" olarak oyna. BONUS GÖREV: THE DARK PICTURES HEIRLOOMS RETRIEVAL Gizli bir görev seni bekliyor. Man of Medan, Little Hope, House of Ashes ve The Devil in Me'den gizli bebeklerin ve kalintilarin izini sür. Her bir toplanabilir nesne, Directive 8020'yi The Dark Pictures evrenine baglayan tüyler ürpertici sirlari açar. PAQUETE DE FILTROS CINEMATOGRÁFICOS Uzay görevlerinin her bir dönemini temsil eden 3 görsel filtre arasindan seçim yaparak Directive 8020'nin sinematografi estetigini belirle. Directive 8020'nin ürkütücü atmosferini su üç açilabilir sinematik filtreyle özellestir: Içerik: 60'lar Filtresi - Erken dönem uzay yarisi görüntülerini çagristiran klasik siyah beyaz 70'ler Filtresi - Ham, belgesel hissi için kumlu 8 mm tarzi film greni 80'ler Filtresi - Analog korku filmi esintileri tasiyan retro VHS estetigi DIJITAL SANAT KITABI Yaratici sürecin bilinmeyenlerini kesfet. Tau Ceti f'in konsept resimlerini, Cassiopeia'nin ilk tasarimlarini ve talihsiz mürettebatinin grotesk beden korkusu dönüsümlerini gör. ÖZEL OYUN MÜZIKLERI Ödüllü besteci Jason Graves tarafindan gelistirilen dehset verici ses düzeninin yani sira kozmik dehset havasini yansitmak için özenle seçilmis lisansli parçalara kendini kaptir.