Demonic Tales Bundle
"Dünyamızın gölgelerinde iblisler saklanıyor. Saldırıp insanoğlunun kontrolünü ellerine geçirmek için pusuda bekliyorlar. Ama sen bunlara alışıksın. Onların icabına birçok kez baktın ve şimdi onları yeniden avlama zamanı. Aşağıdaki oyunları içeren Şeytanî Hikâyeler paketi ile Sarah Pennington, Helen Hunter ve Dawn Harlock’un maceralarına eşlik et: Demon Hunter: New Chapter - Dünyayı karanlıktan kurtar! 9 Clues: The Secret of Serpent Creek - Yılan İlah'ın dönmesini engelle! The Secret Order: Return to the Buried Kingdom - Ejderhaların bile sonu gelir."