Unsolved Riddles
Dedektiflik yeteneklerini bir kez daha herkese kanıtla: Üç farklı vakayı çöz, hem arkadaşlarını hem de kendini kurtar! - 9 Clues: The Secret of Serpent Creek - Arkadaşını kötülüğün ve deliliğin ellerinden kurtar! - Ghost FIles 2: Memory of a Crime - İpuçlarını bir araya getir, gizemli hafıza kayıplarının ardındaki sırrı açığa çıkar! - Noir Chronicles: City of Crime - Aşk ilişkisini takip edin ve ölümcül sonuçlarını keşfedin!”