Delta Force
Delta Force geri döndü! Efsane seri, ücretsiz oynanabilen modern takım tabanlı kusursuz bir taktiksel nişancı oyunu olarak üç farklı oyun moduyla geri dönüyor: - Harp: Çeşitli araçlar ve benzersiz taktik teçhizatlarla gerçekten destansı bir 32'ye 32 PvP savaşında düşmanla karada, denizde ve havada savaş. - Operasyonlar: Delta Force, ekibinle birlikte düşman hatlarının gerisinde konuşlandığın, değerli eşyaları aradığın, rakip oyuncuları alt ettiğin ve çok geç olmadan tahliye ettiğin yeni nesil tahliye nişancısıyla buluşuyor. Alternatif olarak, ekibini sınırlarının ötesine zorlamak için tasarlanmış hedefe dayalı zorlu görevler PvE Baskın modunda seni bekliyor. - Black Hawk Down: Dünyayı sarsan 2001 tarihli filme dayanarak geliştirilen klasik sefer serisinin bu yeni versiyonunda efsanevi Delta Force operatörlerinin botlarını giy. KAZANMAK İÇİN ÖDEME YAPMAYA GEREK YOK ilkesine bağlıyız ve geliştirmelerimiz topluluk geri bildirimleri doğrultusunda yürütülüyor. Adil oyun en önemli önceliğimiz ve özel GTİ güvenlik hileyle mücadele ekibimiz, hilecileri etkin bir şekilde hedef alıp uzaklaştırarak adil bir oyun deneyimi sağlıyor. Ve unutma. "Geride kimse kalmayacak"