Delta Force: Black Hawk Down
Ücretsiz oynanabilen bu heyecan verici harekatında, seçkin bir Delta Force operatörünün yerini alarak bir ele geçirme operasyonunun zorlu bir tahliyeye dönüştüğü en ikonik askerî harekatlardan birini yeniden deneyimle. YENİDEN TASARLANAN EFSANEVİ BİR SAVAŞ Unreal Engine 5 ile geliştirilen BLACK HAWK DOWN, sunduğu göz alıcı görsellerle seni eşi benzeri görülmemiş bir şekilde Mogadişu'nun ortasına sürüklüyor. Benzersiz ayrıntı seviyesi ve çok çeşitli görev yelpazesi sayesinde şehrin her köşesinin bir hikayesi var ve her karşılaşma doğal ve gerçekçi hissettiriyor. SINIRLARINI SINA Efsane olmak için cesaret, kararlılık ve fedakarlık gerekir. Black Hawk Down, sahip olduğun tüm becerileri sınayan nihai bir testtir. Burası poligon değil, savaş alanının ta kendisidir. Her tur son turun olabilir ve hayatta kalmak asla garanti değildir. ASLINA SADIK BİR YENİDEN YAPIM BLACK HAWK DOWN harekatı, 2001 yapımı klasik filmin aslına sadık bir yeniden yapımı olmasıyla, 2003'teki orijinal Delta Force: Black Hawk Down hayranlarına duygusal bir aşk mektubu niteliği taşıyor, o destansı hikayelere ve anlara yeni bir soluk getiriyor.