Daymare: 1998
DAYMARE: 1998, içerisinde öldürmesi zor düşmanlar barındıran, zorlu hayatta kalma mekaniklerine sahip bir korku oyunudur. Çatışma ve bulmacalar için oldukça stratejik bir yaklaşım gerekirken, aynı hikayeyi üç farklı karakterin gözünden tecrübe edebilme fırsatı sunar ve sizi hikayenin derinlerine çeker. Hikayen gizli bir araştırma merkezi, ölümcül bir kimyasal silah ve yalnızca bir güvenlik aksamasından ibaret olmayan bu olayı araştırmak için oraya gönderilmiş olan bir özel güvenlik ekibinin etrafında dönüyor. Usta bir askeri, bir helikopter pilotunu ve bir korucuyu kontrol ederek, gayet sıradan bu kenti ölümcül bir tuzağa dönüştüren kana susamış canavarlara yem olmadan hikayeyi ilerletmeye çalış. Herhangi bir ipucu yahut bu olaya dair bir detay aramadan önce canavarları öldürmeye bak. Gideceğin yolu önceden belirle ki bazı durumlarda elindeki materyaller yetersiz kalmasın! Unutma, yakaza sendromundayken her an her şey olabilir... 90'ların ikonik gerilim filmlerini ve o kasvetli korku oyunlarını oynamış olan hayranlar, DAYMARE: 1998'in de aynı çerçevede geliştirildiğini, bununla da kalmayıp tüm bunların üzerine bir de modern bir hikaye yerleştirildiğini gördüklerinde eskileri bir kez daha yad edecekler. Mevcut duruma karşı her birinin farklı şüpheleri ve görüşleri olan üç farklı karakter, bu şüphe ve fikirlere basarak yükselip her bir gizemin perde arkasını görecek. Gelinen yolu geri izlemek, mermi miktarını kontrol ederken bir yandan da hikaye eşyalarını toplamak, etraftaki bulmacaları çözmek ve ortam zorluğuna göğüs germek, oyuncuları on yıl geriye götürecek ve yaşadıkları ilk kabusu onlara yeniden tattıracak.