Construction Simulator 3 - Console Edition
Construction Simulator 3 Avrupa'ya dönüyor! Popüler Construction Simulator 2 ve Construction Simulator 2014'ün devam oyununda, pastoral bir Avrupa kasabasını ünlü markaların resmi lisanslı araçlarıyla keşfet: Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat, Palfinger, STILL, MAN, ATLAS, Bell, BOMAG, WIRTGEN GmbH, JOSEPH VÖGELE AG, HAMM AG ve MEILLER Kipper. Değişik ve zorlu kontratları üstlen. Yollar ve evler yapıp onları onar. Şehrinin siluetini belirle, araç filonu genişlet. Yepyeni bir haritayı keşfet, büyüyen şirketinle yeni kontratlar ve araçlar aç. CONSTRUCTION SIMULATOR AVRUPA'YA GİDİYOR Pastoral Alp Dağları'nın eteklerini andıracak şekilde tasarlanmış 10 km²'lik bir haritayı keşfet ve üç değişik bölgede oyna: Şirketini kuracağın köy, geniş bir sanayi bölgesi ve modern bir kasaba. Kontratlar arasındaki boş vakitlerini, serbestçe araç sürmeye uygun açık dünyayı keşfetmek için kullan. SON ÇIKAN ÖZELLİKLER: LIEBHERR LB28 VE KOKPİT GÖRÜNÜMÜ Köprü yapımında ve heyecan verici başka görevlerde sağlam ve derin temeller için, Liebherr LB28 sondaj makinesinin keyfini sür! Oyunun birçok hayranının uzun zamandır beklediği bir başka özellik de kokpit görünümü. Artık Construction Simulator 3'ün keyfini araçların içinden çıkarabilir ve kocaman makineleri kontrol etmenin nasıl bir şey olduğunu ilk elden yaşayabilirsin! 14 MARKADAN 50'DEN FAZLA ARAÇ Bir sürü araç seni bekliyor! Her iş için en uygun aracı seç: Yol yapım ve onarım projelerine Caterpillar, BOMAG veya WIRTGEN GmbH, VÖGELE AG ve HAMM AG marka makineler ile meydan oku. İlk defa kullanılacak makineler: Bobcat'ten E55 kompakt ekskavatör veya T590 kompakt paletli yükleyici, toprak taşıma işini çocuk oyuncağına döndürecek! MAN TGX kamyonunun direksiyonuna geçip yerel çakıl ocağını ya da malzeme tedarikçisini ziyaret et ve Liebherr 150 EC-B 8 kule vinci ile yeni yüksekliklere ulaş. 70'TEN FAZLA YENİ KONTRAT İşteki yeteneklerini kanıtla: Construction Simulator 3'te Bavyera tarzı küçük aile evlerinden endüstriyel ambarlara ve gökdelenlere kadar 70'ten fazla zorlu kontratla tüm yeteneklerini ve dikkatini ortaya koyman gerekecek. Bozulmuş yolları yenile ve geniş araç filonu kullanarak her bir mücadelede ustalığını göster. Yaptığın eşsiz işlerle Neustein'in siluetini şekillendir!