Construction Simulator 2 US - Console Edition
Popüler mobil oyun Construction Simulator 2 artık Xbox One’da! Mobil cihazlar için geliştirilen ve konsollara optimize edilen en geniş kapsamlı inşaat simülatörlerinden birini dene. Construction Simulator 2 US – Console Edition'da kendi inşaat şirketini kuracak ve Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper ve Kenworth gibi üreticilere ait lisanslı 40 inşaat aracını kullanacaksın. Construction Simulator 2014’ün devamı niteliğindeki bu popüler oyunda istediğin gibi devasa vinçleri kullan, inşaat malzemeleri yükle, beton dök ve Westside Plains şehrini asfaltla kapla. Construction Simulator 2 US – Console Edition seni ABD’ye götürüyor ve sana, uygun araçlarla yol yapım çalışması ve çok sayıda çalışma yapma imkanı sunuyor. Yeni bölgelere geç, filonu büyüt ve 60’tan fazla gerçekçi ve zorlayıcı inşaat çalışmasında ustalaş. POPÜLER MOBİL OYUN ARTIK XBOX ONE’DA Popüler mobil oyun Construction Simulator 2’yi artık Xbox One platformunda oynayabilirsin! Xbox Kablosuz Oyun Kumandasını kullan, başarıları kazan ve Xbox One için optimize edilmiş grafikler sayesinde Westside Plains’i hiç olmadığı kadar güzel bir şekilde keşfet. 40’TAN FAZLA ARAÇ VE MAKİNEDEN OLUŞAN GENİŞ BİR FİLO Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell Equipment, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper ve Kenworth üretimi olan orijinal, lisanslı araçlar ve makineler. CAT marka D8T paletli traktörü, 430F2 bekolu yükleyiciyi veya 745C belden kırmalı kamyonu, Palfinger marka PK 27002 SH yükleme vincini, Liebherr marka 81K kule vinci ve LTM 1300 seyyar vinci, ATLAS marka L310 tekerlekli yükleyiciyi ve Bell Equipment marka B45E belden kırmalı kamyonu ve ayrıca Kenworth marka T880’i kullan. 60’TAN FAZLA FARKLI İNŞAAT ÇALIŞMASI Westside Plains’i keşfet ve bozulmuş yolları onarmak, bir demir yolu köprüsünü yeniden inşa etmek, ufak çaplı bahçe işleri, yeni konutlar ve endüstriyel yapılar inşa etmek ve ayrıca mal ve makine nakliyatı yapmak, yeni apartmanlar inşa etmek, kanalları onarmak gibi ve daha pek çok gerçekçi ve zorlayıcı 60’tan fazla inşaat çalışmasında ustalaş. ŞAHSİ İNŞAAT ŞİRKETİN Kendi şirketini kurduktan sonra Westside Plains’deki yeni bölgeleri yavaş yavaş keşfetmeye başlayabilir ve Construction Simulator 2 US – Console Edition'daki açık haritada giderek büyüyen ve kazançlı hale gelen inşaat işlerini kabul edebilirsin. YOL YAPIM VE ONARIM ÇALIŞMALARI Construction Simulator 2 US – Console Edition ile bir konsolda ilk kez yol yapım çalışmaları yapabilir ve kötü durumdaki yolları onarabilirsin. Caterpillar üretimi olan, amaca uygun olarak geliştirilmiş makinelerle oyunu yeni bir gözle deneyimle ve daha da ayrıntılı hale getirilen şantiyedeki iş hayatının keyfini çıkar.