Co-Op Bundle
Human Fall Flat Her düş seviyesinde kendinizi farklı bir ortamda bulacaksınız. Köşklerden şatolara, Aztek tapınaklarından karlı dağlara, ürkütücü mekanlardan sanayi bölgelerine kadar farklı farklı ortamlar sizi bekliyor. Her seviyede kullanabileceğiniz değişik rotalar ve muzip bulmacalar sayesinde her oynayışınızda çevreyi keşfedip zekanızı konuşturun. Embr TAKIM ÇALIŞMASI VE İHANET! GİZLİ SABOTAJCIYI BULABİLİR MİSİNİZ? Bu ücretsiz 4 kişilik çok oyunculu modunda müşterileri yangından kurtarmak ve rakip şirketlerin casuslarının yerleştirdiği bombaları etkisiz hâle getirmek için bir takım olarak çalışın. For The King Kral öldü, bir suikastçı tarafından öldürüldü. Bir zamanlar huzur içinde olan Fahrul krallığı şimdi karmakarışık. Dayanağı kalmayan ve kaynaklarının ötesinde zorlanan Kraliçe, yurttaşlarına, ayağa kalkmaları ve yaklaşan kıyamete karşı durmaları için umutsuz bir çağrıda bulundu. Bu kargaşaya son verebilecek misin? For The King, strateji, sıra tabanlı savaş ve serseri benzeri öğelerden oluşan, zorlu bir karışım. Prosedür haritaları, görevler ve etkinlikler sayesinde her oyun eşsizdir. Fahrul'u tek başına, yerel ya da çevrimiçi işbirliğiyle keşfet. From Space Bu sakızdan bir ordu değil, bu gezegenimizi ele geçiren sonsuz sayıda tehditkâr bir pembe uzaylı sürüsü! Bu kadar muhabbet yeter, teçhizatını al, pembe belaları yenmek için sana ve takımına ihtiyacımız var! GÖREVİN: Dünyayı uzaylı sürüsünden kurtarmak!