Citizen Sleeper 2: Starward Vector
2022'nin en çok beğenilen RYO'larından birinin çok beklenen devam oyunu! Yapay bir bedene yerleştirilmiş insan zihni kopyası olan bir sleeper'sın. Seni var eden şirketten ve seni kontrolü altına almaya çalışan çeteden kaçıyorsun. Bir gemiye liderlik et, mürettebatın ve müttefiklerinle bir ağ kur ve kendi geleceğini şekillendirirken zorlu sözleşmeler üstlen. Masaüstü oyunlarından esinlenerek geliştirilen bu eşsiz oyun deneyiminde bir sınıf seç, becerilerini düzenle ve mürettebat topla. Karmaşık bir dünyada zor kararlar verirken geleceğini zar atışları belirleyecek. Citizen Sleeper'ın ödüllü sistemlerinin yeniden tasarlandığı bu RYO hem ilk oyunun hayranlarını hem de yeni oyuncuları tatmin edecek. GEÇMİŞİNE YAKALANMA Sistemini kontrol eden kodu yeniden yazarak kendini esaretten kurtarma girişiminin ardından yeniden kaçak durumuna düştün ancak bu sefer vücudun arızalı, başına bir ödül kondu ve geçmişini hatırlamıyorsun. SIFIRLA / YENİLE / ONAR Citizen Sleeper'ın devrim niteliğindeki zar sistemi, devam oyunu için yenilenmiş bir şekilde geri dönüyor. Stres seviyeni yönet veya zarlarından hasar al. Sistemindeki artan arızalarla uğraş. Şanslı olmak ve bu döngüyü değerlendirmek için kendini zorla. ŞANSINI ZORLA Her karakter sınıfında artık ""Push"" denilen, nasıl ve ne zaman kullanmayı seçtiğine göre zor bir işte sana yardımcı olacak ya da seni daha tehlikeli bir duruma sokacak eşsiz bir beceri bulunuyor. Kaderini değiştirmek için zarları tekrar at veya büyük bir başarı elde etmek için tek bir zara odaklanarak her şeyini ortaya koy. BELT'TE DOLAŞ Merkezler arasında özgürce rota oluştur, istediğin görevleri üstlen ve hedefleri belirle. Starward Belt yaşayan bir dünyadır, merakı ve ilgiyi ödüllendirir ama hangi mekânlar ile hikâyelerin zaman ve kaynak ayırmana değeceğine sen karar vereceksin. İŞİ YAP, PARAYI KAP Sözleşmeler, Citizen Sleeper deneyimine yeni türden odaklı ve taktiksel bir oynanış sunar. Bu çok döngülü, riski ve getirisi yüksek işlere dikkatlice hazırlanmalı ve doğru yaklaşımı seçmelisin ancak hem zar atışlarına hem de her görevdeki beklenmedik gelişmelere tepki vermeli ve adapte olmalısın. GELECEĞİNİ SEÇ Citizen Sleeper deneyiminin çok büyük bir kısmını oyuncu seçimi oluşturuyor. Devam oyunu da yeni beceri denemesi sistemiyle sahnelerde sınıfını ve karakterini ifade etmeni sağlıyor. Ayrıca dallanıp budaklanan hikâyeler senden zor kararlar almanı isteyecek. Karakterinin geleceği sana bağlı.