Choose Your Adventure Bundle
Bu paket Heading Out ve Techno Banter oyunlarını içeriyor Heading Out Hakkında Sen, araban ve yol. ABD’yi gezerken insanlar seni fark edecek. Ama nereye varacağını kimse bilmiyor – sen bile. Techno Banter Hakkında Green Door kulübünün fedaisisin ve her kararın bir önemi var. Partiye layık olmayanları zeki cevaplarla reddet, neon ışıklarıyla parlayan şehri keşfet ve Berlin tarzı yeraltı techno sahnesine dal. Ritim yükseliyor – katılıyor musun?