Cartoon Network: Battle Crashers
Uncle Grandpa, karavanıyla kazara başka boyutlardan geçince yanına Gumball, Steven Universe, Finn, Mordecai ve Clarence gibi sürpriz yolcular aldı! Şimdi kötü yaratıkları alt edip işleri yoluna koymak için el ele vermeleri gerekiyor. Elementlere hükmetmek, savaşıp tüm bölümleri geçmek ve zalim bölüm sonu canavarlarını alt etmek için her bir karakterin eşsiz saldırılarını ve özel hareketlerini kullan. Yol boyunca bonus odalar açmak ve eğlenceyi katlamak için özel geliştiricilerle haritaları tekrar oyna. Bu çılgın boyutlar arası macerada tek oyunculu modda mücadele et veya en fazla 3 arkadaşınla çok oyunculu aksiyona dal.