Bulwark Evolution: Falconeer Chronicles
YARATICI BİR SANDBOX İNŞA OYUNU TANITIYORUZ: Bulwark, kalenizi tasarlamak ve onu bir imparatorluğa dönüştürmekle ilgilidir. Umarım bu oyunu eğlenceli ve yeni bir şeye dönüştürmek için yaptığım denemeleri beğenirsiniz. Bulwark ayrıca geri bildirimlerinize dayanarak her geçen güncellemede gelişmeye devam ediyor. Bu yüzden olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Eğer yardımcı olmayı amaçlıyorsa, burada forumlarda veya dostane discord'da her şey takdir edilir. Hikaye: Ursee'deki özgür insanların son kalıntılarından sorumlusunuz ve yeni bir yuva inşa etmekle görevlisiniz. Ehlileştirilmeyi reddeden acımasız bir manzaranın ürkütücü kayalıklarından ve tehlikeli sularından yontarak kule kule, duvar duvar bir dünyaya yolunuzu açın. Oyun hedefleri: Fantastik okyanus kalesi yerleşimleri tasarlayın. İlerleme basittir, çeşitli grupların nüfuslarını artırın ve onların Ruh Ağaçlarında ilerleyeceksiniz. Sizin için çalışabilecek komutanların ve kaptanların kilidini açarak yeni gemilerin, birimlerin ve yeteneklerin kilidini açın. Kendi Yolunuzla Oynayın: Bulwark - Büyük uygarlığınızı inşa ederken Büyük Ursee'yi keşfedin. Yerleşiminizi büyütmek için müzakere ve çatışmayı dengelerken kaynakları toplayın, ticaret yolları oluşturun ve dalgalara dağılmış diğer gruplarla ittifaklar kurun. Freebuild - Standart oyundaki çatışma ve zorluklardan yoksun, rahat bir 'Freebuild Modu'nun keyfini çıkarın, kaynaklara ihtiyaç duymadan çizim yapabilir ve deneyebilir, sınırsızca inşa edebilirsiniz. Total Conquest - Savaş Büyük Ursee'ye geldi. Her ulusla savaşmaya başlıyorsunuz, diplomasi devre dışı bırakıldı ve baskınların sıklığı ve ölçeği artırıldı. Artık sadece inşa etmek yeterli değil - şimdi hayatta kalmalısınız. Bina Kaynakları: Odun, taş ve demir depolanmaz veya sayılmaz, önemli olan tek şey maliyet değil mesafedir. Kaynakları kule ağınızın yanı sıra deniz üzerindeki ticaret yolları boyunca taşırsınız. Kaynak menzili içindeki kuleler ve duvarlar ücretsiz olarak yükseltilebilir ve inşa edilebilir, menzil dışındakiler yükseltilemez. Kıymıklar : Diplomasiye, ordu kurmaya, yeni yerler ve benzersiz binalar satın almaya güç veren para birimi kaynaklardan ayrıdır, Splinters adı verilen bir para birimiyle çalışır. Bunları nüfus artışı, diğer gruplarla ticaret veya savaştan ödül olarak kazanırsınız. Mücadele: Oyun sizi, kaynaklar için ticaret yolları oluşturmak dışında genellikle çok az maliyetle büyük kaleler tasarlamaya ve büyütmeye zorlar. Büyüdükçe diğer fraksiyonlardan nüfus davet edebilir ve bu nüfusların “ruh ağaçlarından” fraksiyona özgü içeriklerin kilidini açabilirsiniz. Ancak Ursee'de herkes herkesten nefret eder ve bunu yapmak savaşa veya imparatorluğunuzla birleşen sadık müttefiklere yol açabilir. Bu sandbox kurucusunun sonuçları var!