Bendy: Ink Demon's Collection
Gizem, korku ve hayatta kalma türlerinin bir araya geldiği 3 tüyler ürpertici oyunla Joey Drew Studios'un huzursuz derinliklerinde geçen Bendy öyküsünün tamamını deneyim et. Bendy and the Ink Machine Henry olarak, karanlık sırlar barındıran terk edilmiş bir animasyon stüdyosunu keşfet. Dehşetlerle dolu bir labirentte yol al, bulmacalar çöz ve Karanlık Göletler'in gölgelerinden fırlamış kâbus gibi yaratıklarla yüzleş. Bendy and the Dark Revival Deliliğin pençesine düşmüş bir animasyon stüdyosunda kısılı kalan Audrey ile oyna. Gizlen, dövüş, bulmacalar çöz ve çarpık yaratıkların ve insafsız Mürekkep İblisi'nin karşısında hayatta kal. Karanlık sırları gün yüzüne çıkararak stüdyodaki bu mürekkebe bulanmış kâbustan kaç. Bendy: Lone Wolf Sonsuza doğru giden tüyler ürpertici koridorlardaki bu acımasız hayatta kalma mücadelesinde Boris'i yönet. Çizgi filmlerden fırlama canavarlarla savaş, ölümcül tuzakları atlat ve peşindeki Mürekkep İblisi'nden kaçarak canla başla gerçeğe ulaşmaya çalış.