Battle Brothers - Complete Edition
'Battle Brothers - Complete Edition' ana oyun ve tüm ek DLC’leri içerir! Paketi alın ve tüm öğelerden tasarruf edin. Içerir - Battle Brothers - Beasts & Exploration - Warriors of the North - Blazing Deserts Battle Brothers, metanetli, düşük takatli bir ortaçağ fantezi dünyasında paralı asker birliklerini yönettiğiniz sıra tabanlı taktiksel bir RYO. Protokollere uygun olarak oluşturulan açık dünya kampanyasında nereye gideceğinize, kimi kiralayıp kiminle savaşacağınıza, hangi sözleşmeleri kabul edeceğinize ve adamlarınızı nasıl eğitip donatacağınıza siz karar verin. Kanlı savaşlarda zafere doğru giderken onları yönetmek için gerekli niteliklere sahip misiniz? Oyun, stratejik bir dünya haritası ve taktiksel savaş tabakasından oluşuyor. Dünya haritasında, size güzel para kazandıracak sözleşmeleri elde etmek için özgürce yolculuk yapabilir, yağma yapmaya değer yerler, kovalamaya değer düşmanlar bulabilir ve yeniden ikmal yapıp adam kiralayacağınız şehirler bulabilirsiniz. Burası aynı zamanda Battle Brothers’ı yönettiğiniz, seviye atladığınız ve donattığınız yer. Düşman tarafla karşılaştıktan sonra oyun, detaylı sıra tabanlı tarzdaki esas savaşın gerçekleşeceği taktiksel haritaya geçecek.