Barista Simulator
Barista Simulator, çok gerçekçi bir tek oyunculu barista kahve simülasyon oyunudur ve gerçek bir Barista deneyimi yaşamanızı sağlar. Kahve makineleriyle çalışmaya hazır olun. Çok çeşitli kahveler yapabilirsiniz ve yeni kahve tariflerinin kilidini açmak için makinelerinizi yükseltmelisiniz. Filtre kahve, Latte, Cappuccino, Espresso, Mocha, Americano ve Ice kahveler yapabileceğiniz kahvelerden sadece bazıları. Dükkanınıza gelen müşterileriniz çeşitli kahveler isteyecekler ve onların istediği kahveleri yapmak için makinelerinizi geliştirmelisiniz. Kendi özel kahve karışımınızı yapmak da sizin seçiminiz, ancak önce müşterilerinizin bundan memnun olacağından emin olun.