Assetto Corsa Ultimate Edition
İşte tüm dünyada alkışlanan sürüş simülatörünün en bütün versiyonu, oyun için çıkarılmış olan 8 DLC'nin tümünü ve güncellemelerini sunar (Prestige pack, Porsche Pack 1-2-3, Red Pack, Ready To Race, Japanese Pack & Ferrari 70th Anniversary DLC). Özenle detaylandırılmış 178 araç - kullanım ve performans modelleri gerçek pist verileri ve telemetrilerinden alınmıştır - ve hepsi lazer tarama ile yeniden yaratılmış 33 farklı pist yapısına sahip 126 efsanevi etap (Spa Francorchamps, Nürburgring-Nordschleife, Laguna Seca & ve daha birçoğu gibi) arasında seçim yapın. Tek oyunculu olarak tüm yarış modlarının tadını çıkarın ya da çevrim içi çok oyunculu modda arkadaşlarınızla mücadele edin. Kullanımı ve yarış kurulumunu kişisel yarış stillerinize göre değiştirerek sürüş deneyiminizi kişiselleştirin. Gerçek araba özelliklerini temel alan bu gelişmiş fizik motoru sayesinde Ultimate Edition daha önce hiç yaşanmamış bir gerçeklik seviyesi sunuyor.