Assault Android Cactus
Pille çalışıyorsanız her saniyenin değerini bilin! Assault Android Cactus, capcanlı bir bilim-kurgu evreninde geçen arcade stili bir shooter oyunu. Junior Constable Cactus, bir yardım çağrsına cevap verir ve kendisini robot işçileri tarafından saldırı altında olan kırık dökük bir kargo uzay gemisinde bularak boyundan büyük işlere karışır. Can kaybı yerine azalan pil mekaniği kullanarak, Assault Android Cactus sizi mermileri havada tutmaya ve hızlı düşünmeye zorluyor, siz günü kurtarmak adına, dönüşen ve değişen bölümlere, bölüm sonu savaşlarına ve seçmece karakterlere saldırırken batı tarzı arena shooter türünü Japon tarzı mermi cehennemi ile birleştiriyor.