Arma Reforger
Özgün bir Soğuk Savaş çatışmasına sahne olan dinamik askerî sandbox Arma Reforger’da savaşa katıl. Büyük ölçekli çarpışmalarda taktiksel harp deneyimi yaşa, kendi senaryolarını oluşturup düzenle ve engin, detaylı arazilerde sınırsız modlanmış oyun modunda oyna. Arma Reforger, konsolda askerî simülatör türünü yeniden tanımlayan çok yönlü ve yaratıcı bir platform sunmaktadır. Oyun Modları: Conflict – ABD, Sovyetler ve yerel FIA kuvvetleri arasında yaşanan büyük ölçekli bir savaş. Kilit noktaları ele geçir, takımınla işbirliği yap ve savaş alanına hükmet. Game Master – Gerçek zamanlı olarak senaryolar oluşturup düzenleyerek muharebelere yön ver ve etkili oyun içi araçlarıyla eşsiz görevler tasarla. Combat Ops – Dinamik hedeflerin olduğu taktiksel, küçük takımlı bir oynanış. Düşman bölgesinin derinliklerini vuran seçkin bir ABD birimi veya işgale direnen bir FIA gerillası olarak oyna. Capture and Hold – İki grubun, stratejik noktaları ele geçirmek için şiddetli, kısa mesafeli çarpışmalara girdiği yüksek tempolu aksiyon. Operation Omega - Sovyet savunmalarını güçsüz düşürmek için düşman hatlarının arkasından gizli bir göreve atıl ve Arma Reforger için yayınlanan ilk tamamen tek oyunculu harekâtta Kolguyev adasını bir istilaya hazırla. Hava Desteği - Pilotluk becerilerini test etmeye odaklı bu tek oyunculu senaryoda çeşitli nakliye, ateş desteği ve lojistik görevlerini üstlenme vakti. Büyük Araziler: Everon (51 km²) – Operation Flashpoint’ten bildiğin Atlas okyanusunun ortasındaki bu ada, tüm operasyonların yürütüldüğü yemyeşil doğası ile tekrar seni bekliyor. Arland (10 km²) – Sovyet güçleri tarafından ele geçirilmiş bir askerî hava üssünün bulunduğu, daha küçük ölçekli harekâtlara ve şiddetli çarpışmalara elverişli yeni, stratejik bir Soğuk Savaş ileri karakolu. Kolguyev (40 km²) - Sovyetler Birliği'ne ait bir bölge olan ve faal olmayan bir volkanı bulunan bu küçük adanın doğası, yıllar süren maden çalışmaları yüzünden büyük ölçüde hasar gördü. Yerleşkeleri uzun zaman önce terk edilen ada, artık metruk bir bölgeden ibaret. Workshop – Kendi Özel Deneyimini Yarat Entegre Workshop'tan topluluk tarafından oluşturulmuş modifikasyonları indirerek oyun deneyimini daha da zenginleştirebilirsin. Arma Reforger'ı tamamen kendi oyun tarzına göre özelleştirmek için yeni görevler, silahlar, araçlar ve dahasını indir. Arma Reforger'ın bu versiyonu, Arma Reforger Tools (Workbench) modifikasyon uygulamasını içermez.