ARCADE GAME SERIES: PAC-MAN
İlk defa 1980'lerde oyun salonlarında arz-ı endam eden PAC-MAN nihayet Xbox One'da! PAC-MAN'i yukarı, aşağı, sağa ve sola hareket ettirerek bütün Pac-Disk'leri ye, hayaletlerden kaç ve sonraki seviyeye geç. Güç Tabletlerini yuttuktan sonra hayaleti yiyebiliyor ve büyük puan kazanıyorsun! Oynaması ne kadar basitse sunduğu oyun deneyimi de o kadar derin, zaten PAC-MAN'in dünyayı kasıp kavurmasının sebebi de bu. PAC-MAN, tarihin en başarılı jetonlu arcade oyunu olarak 2005 yılında Guinness Rekorlar Kitabına bile girdi. Bu son sürümde scan çizgisi ve ses ayarlarının yanı sıra Yuvarlak 256 bugı ile oynama seçeneği de bulunuyor, PAC-MANyaklar için ideal! Gezegeni kendine hayran bırakan bu şaheser oyunu sen de oyna!