Aqua Moto Racing Utopia
İnanmak için hissetmeniz gereken son teknoloji dalgalar üzerinde güçlü bir su jetli tekneyi kullanacağınız saf eğlence dünyası Utopia’ya size götürmemize izin verin. Aqua Moto Racing Utopia; Amazon, Tropikal, Yunanistan ve mangrov bataklığı gibi yerlerde hızlı ve sinir bozucu heyecanı tecrübe edeceğiniz rüya gibi egzotik dünyalara taşıyor. Dar mangrov dizili su yollarında o muhteşem aracı idare etmek kesinlikle yüzünüzü güldürecek! Şampiyona sürücüsü olarak tek oyunculu kariyere başlayın ve sonunda dünya şampiyonu olana kadar ilerlemek için artan beceri ve kazanımlarınızı kullanın. Çevrim içi oynayın ve bir saygınlık inşa edin ya da bölünmüş ekran yerel aksiyonla arkadaşlarınızın yanına oturun ve hatalarına gülün. Ancak ne olursa olsun şunu unutmayın: olup bitenler bir sonraki yarışta başınıza da gelebilir. Hayatınızın Dalgalar Üstü Sürüşüne Hazır Olun!