A.I.L.A
A.I.L.A, tüm duyuları içine alan teknolojilerin yoğun bir şekilde kullanıldığı yakın bir gelecekte geçen, birinci şahıs perspektifinden oynanan bir korku oyunu. Devrim niteliğindeki yeni bir kurgusal yapay zekânın tek oyun test etme sorumlusu sensin. En derin korkularından beslenen, gerçek ile sanal arasındaki çizginin bulanıklaştığı yoğun korku deneyimlerinin içine dal... Bir oyun test etme sorumlusu olarak rahatsızlık verici korku deneyimlerinin içine dal. En derin ve karanlık korkularından beslenen A.I.L.A tarafından üretilen karanlık, rahatsızlık verici deneyimlerin içinde hayatta kal. Tarikat ayinlerinden kaçın, tüyler ürperten bulmacalar çöz, orta çağ hortlaklarına karşı vahşi bir mücadele ver...