Teslagrad Power Pack Edition
TESLAGRAD REMASTERED HAKKINDA Elektriği kemiklerine kadar hissetmen için yeniden düzenlenen bağımsız klasik Teslagrad, hâlihazırda büyüleyici olan görsel yönüne eklenen göz alıcı yeniliklerle tekrar karşında! Bu sürüm; orijinal oyunu çekici kılan atmosfer ve platformun, oyuncuları koltuğuna bağlayacak bir seviyeye yükselmesini sağlıyor! TESLAGRAD REMASTERED 2 Çekici Kuzey'de bambaşka bir kule keşfet! Genç bir Teslamancer olan Lumina, uçağı kaza yapıp Kuzey'deki uzak ve tehlikeli bir yer olan Wyrmheim'a düşünce kendini bir çıkmazda buluyor. Onu evine ve ailesine kavuşturmak için tehlikeli bir maceraya atıl, bir fiyort vadisine bakan devasa ve terk edilmiş bir kuleyi keşfet. Vahşi ve yabani bir diyarın tehlikelerinden kaçmak için elektromanyetik güçlerini kullan. Viking baskıncılarına karşı kendini koru, İskandinav mitolojisinden esinlenen korkunç canavarlarla yüzleş ve destansı elebaşlarını dize getir! Hikâyede ilerledikçe bu diyarın sırlarını ortaya çıkarman ve Lumina'nın atalarının karanlık geçmişini öğrenmen için gereken yeni yetenekleri ve ekipmanları keşfedeceksin. Teslagrad 2, hayatta kalmak için elektromanyetik güçlerin çok önemli olduğu, oldukça sevilen fizik tabanlı oyunun devamıdır. Gelişen grafikler, daha büyük bir dünya ve yeni bulmaca çözme araçlarıyla Teslagrad 2 yepyeni ve sürükleyici bir bulmaca platform deneyimi sunuyor!