Quake 4
Ödüllü id Software ve Raven Software'in bu aksiyon dolu, destansı ve hikâye odaklı FPS oyununda bir uzaylı gezegeni istilasını komuta et. Seçkin piyade birliklerinin desteğiyle gelişmiş teçhizatlar ve araçlarla donanmış bir şekilde savaşı Strogg'ların ana gezegenine taşı ve Dünya'nın kaderi için savaş. Düşmanı yenebilmenin tek yolu onlardan biri olmak. Öne çıkan özellikler: Quake II'nin devam oyununda hikâyeye kaldığı yerden devam et. Strogg ordusuyla savaşında silahlı robotlar ve uçan tanklarla onların saflarını yıkarken gelişmiş silahlardan oluşan cephaneliğini yükselt ve kullan. İster Strogg ister piyade olarak Deathmatch, Team Deathmatch ve Capture the Flag gibi çok oyunculu modlarda mücadele et.