Life is Strange 2 - 4. Bölüm
Kaliforniya, Humboldt County'de ağır yaralanan Sean uyandığında kendisini hastanede bulur ve Daniel hala kayıptır. Gözaltında tutulan ve zor sorularla yüzleşen Sean'ın önünde çok az seçenek vardır: Sadece hızlı düşünmek ve beklenmedik müttefikler ona özgürlüğünü kazandırabilir. Yakıcı Nevada güneşinin altında ve dondurucu çöl gecelerinde Daniel'i arayan Sean hayatının en zor kararlarını vermek zorundadır. Puerto Lobos ve özgürlük hayali kendisine hiç bu kadar uzak gelmemişti. Sean, Daniel'e olan inancının karşılığını alabilecek mi, yoksa genç kurt sonsuza dek kayıp mı oldu? * Oynamak için Life is Strange 2'nin 1. Bölümü gerekir. - İdeal oyun deneyimini yaşamak için bölümleri sırasıyla satın alıp oynamanızı öneririz. - 2, 3, 4, ve 5. Bölümler çıktıklarında ayrı ayrı satın alınabilir.