Life is Strange 2 - 1. Bölüm
Ödüllü Life is Strange serisi, DONTNOD Entertainment imzalı yepyeni bir hikaye ile sürüyor. Sean ve Daniel Diaz kardeşler trajik bir kazanın ardından evden kaçmak zorunda kalırlar. Polisten korkan ve Daniel'in nesneleri düşünceyle oynatma imkanı veren yeni telekinetik gücüyle başa çıkmaya çalışan çocuklar güvenli bir yer bulmak için Meksika'ya giderler. 16 yaşındaki Sean bir anda Daniel'in güvenliğini sağlamak, ona sığınacak yer bulmak ve onun doğru ile yanlışı ayırt edebilmesini sağlamakla sorumlu hale gelir. Sean ile vereceğiniz kararlar Diaz kardeşlerin kaderini ve karşılaştıkları herkesin hayatlarını değiştirecek. Seattle'dan Portland ve Kaliforniya'ya... Meksika'ya giden yol uzun ve tehlikeli, ama aynı zamanda arkadaşlık, mucize ve fırsatlarla dolu. Bu, Sean ile Daniel'i sonsuza kadar birleştirebilecek veya bu kardeşliği yerle bir edebilecek bir yolculuk. - Tüm bölümler artık ayrı ayrı satın alınabilir. İdeal deneyimi yaşamak için bölümleri sırasıyla oynamanızı öneririz.