DOOM 64
DOOM'un 25. yıldönümünü, 1997 yılında Nintendo 64'e gelen DOOM 64 ile kutla. İblislerin Anası'nı avlayıp Cehennem'in dünyayı istila etmesine engel olmak için iblislere karşı mücadele et. 30'dan fazla aksiyon dolu seviyede hayatta kalmaya çalışırken iblis istilasının kökünü kurutmana yardımcı olacak gelişmiş silahları ve sırları bulabilmek için gözünü dört aç.