DOOM Anthology
DOOM Anthology DOOM Anthology birinci şahıs nişancı türünü popüler hale getiren klasiklerden, dönüşüyle hayranların gönlünü fetheden yenilenmiş oyunlara uzanan dev bir iblis biçme macerasıyla oyuncuları otuz yılı aşkın bir zaman yolculuğuna çıkarıyor. Eleştirmenlerin takdirini kazanmış altı adet oyunda güçlü silah koleksiyonunla Mars'ı, Dünya'yı ve cehennemi birbirine kat. DOOM + DOOM II id Software tarafından 1993'te yayınlanan DOOM, birinci şahıs nişancı oyunlarına öncülük edip onları popülerleştirdi ve tüm FPS oyunları için bir standart belirledi. Çok sevilen devam oyunu DOOM II, 1994'te yayınlandı. Şimdiyse DOOM + DOOM II'nin tamamlanmış ve yeni iyileştirmeler içeren sürümleri, tek bir ürün olarak alınabilir. DOOM 64 DOOM 64'ün geliştirilmiş bir sürümü olan bu oyunda, cehennemin Dünya istilasını durdurmanın üstünden yıllar geçti. İnsanlığın güvenliği adına karantinaya alınan Mars'taki UAC araştırma tesisleri terkedildi ve unutuldu... ta ki şimdiye dek. Önemini yitirmiş bir uydudan gelen sinyalin gösterdiğine göre geriye tek bir varlık kalmış ve bu varlık iblisleri diriltecek güce sahip. Cehennem ordularıyla savaşmış sağ kalan tek uzay savaşçısı olarak İblislerin Anası'nı avlamak ve yeni bir iblis istilasını durdurmak için bir başına savaşa gönderildin. DOOM 3 Şeytani bir istila Union Aerospace Corporation'ın Mars Araştırma Tesisi’ni bastı. Sağ kurtulan birkaç kişiden biri olarak, orijinal DOOM'un bu yenilenmiş ve ödüllü birinci şahıs nişancı korku/aksiyon oyununda iblis ordusuna karşı cehennemden kurtulmak için savaş. DOOM (2016) Birinci şahıs nişancı türünün öncüsü ve çok oyunculu Deathmatch'in (Ölüm Maçı) yaratıcısı id Software tarafından geliştirilen DOOM, vahşi eğlencesiyle ve zorlu oynanışıyla modern bir nişancı deneyimi olarak geri dönüyor. Sürükleyici birinci şahıs çatışmaların temelini acımasız iblisler, inanılmaz ölümcül silahlar ve hızlı, akıcı hareketler oluşturuyor. Tek oyunculu görevlere girerek Cehennem'in derinliklerinde iblis ordularını yok edebilir veya çeşitli çok oyunculu modlarda arkadaşlarınla rekabet edebilirsin. DOOM SnapMap oyun editörüyle farklı içerikleri oynayarak ve kendi ürettiğin içerikleri tüm dünyayla paylaşarak oyun deneyimini daha kapsamlı hale getirebilirsin. DOOM Eternal (Deluxe Edition) Cehennem orduları dünyayı istila etti. Bu müthiş, tek oyunculu macerada Slayer olarak boyutlararası iblis avına çık ve insanlığı kurtar. Tek korktukları şey... sensin. Deluxe Edition, eleştirmenlerin takdirini kazanan DOOM Eternal için Demonic Slayer görünümüne, klasik silah sesi paketine ve iki hikâye genişletmesine erişim sağlar. Cehennem ordularına karşı zaferin soyu tükenmek üzere olan insan ırkını kurtardı ancak bunun bir bedeli oldu. Güç dengesinin bozulması yüzünden evrenin gerçek hükümdarının öne çıkması ve işleri yoluna koyması gerekiyor. DOOM evreninin hiç görülmemiş yerlerinde savaşa atıl, yeni iblislerle mücadele et ve kötülüğün güçlerine karşı sonsuz savaşında yeni beceriler kullan.