60 Parseconds! Bundle
Kara mizah atomik macera ikilisi: 60 Seconds! Reatomized ve 60 Parsecs! Kaynak ara, zor kararlar ver ve hayatta kalmaya çalış. Ya da öl. 60 Seconds! Reatomized Klasik atomik macera 60 Seconds!'ın bu yeni, iyileştirilmiş sürümünde Dolores, Ted, Mary Jane ve Timmy tekrar nükleer kıyamet ile karşı karşıyalar! Yeniden atomize edilmiş, 4K destekli, yenilenmiş 2D grafikler ve el çizimi 3D dokular, yeni etkileşimli menü, iyileştirilmiş arayüz sistemi, teknik yenilikler ve tabii ki... yeni içerik! Çarpışmaya sadece 60 saniye var ve evin içinde çılgınca bir koşuşturmaya başlayarak aileni ve faydalı kaynakları araman gerekiyor. Her şey sana karşı olacak; zaman, kendi mobilyaların, her oynadığında değişen ev... Ayrıca çok önemli bir karar vermen lazım: Yanına neleri alacak ve kimleri geride bırakacaksın? Nükleer sığınağa zamanında ve canlı ulaşmak sadece başlangıç. Yanına aldığın kaynaklar ve kurtardığın kişiler hayatta kalma mücadelende hayati bir rol oynayacak. Her hayatta kalma mücadelesi farklı bir hikaye olacak, her gün yaşayacağın beklenmedik olaylar seni şaşırtacak. Tüm bu hikayeler mutlu sonla bitecek mi? Bu sana bağlı. Gıdayı ve suyu paylaştır, kaynaklarını en iyi şekilde kullan, zor kararlar ver ve hatta nükleer çölde keşfe çık. 60 Parsecs! Atomik Uzay Çağı bomba gibiydi! Ta ki Kıyamet Sonrası Uzay Çağı'na dönüşene kadar... Atomik Uzay Çağı'nda geçen 60 Parsecs! Soğuk Savaş dönemi paranoyasını, krom kaplama duvar süslemelerini ve uzay başlıklı hamam böceklerini içeren, kara mizah dolu bir bilimkurgu macerası. Uzay istasyonun patlamak üzere ve ortalık karışmadan önce sadece 60 saniyen var. MUAZZAM BİR BİLİNMEZLİĞE dalmaya hazırlandığın yolculukta acil durum roketine deli gibi koşarken eline neyi (veya kimi) geçireceksin? Havaya uçmadan önce böyle bir duruma karşı zerre hazırlığı olmayan astronotlardan oluşan ekibin ve eline geçirebileceğin ıvır zıvırlar... yani, pardon "kaynaklar" içinden alabildiğini alıp kozmosta en kibar tabirle rehbersiz denebilecek bir yolculuğa çıkacaksın. Çorba kıtlığı ve dipsiz uzayın barındırdığı diğer korkunçluklarla baş ederken elindekileri en iyi şekilde değerlendir. Yeni bir ev bulmak ve hayatta kalmak için gerekenlere sahip misin?