Zombie Derby: Pixel Survival
Sürücü koltuğuna geç ve gazı kökle! Efsanevi Zombie Derby serisinin yeni bölümü burada! Bu çılgın yarışta, sayısız engellerin ve zombi ordularının arasına dalarak yolunuzu çizin. Daha önce hiç görmediğiniz türden bir zombi kıyameti yaşayın. Zombileri yok etmek hiç bu kadar renkli, heyecan verici ve ilgi çekici olmamıştı. Hâlâ okuyor musun? Hadi, oynama zamanı! Zombilerin beynini yemesine izin verme!