Zombie Army 4: Mission 9 - Return to Hell
Bu işe bir son verme vakti geldi! Zombi felaketini hayata geçiren sinsi planları öğren ve tutsak düşmüş bir müttefiğini ölümden beter bir kaderden kurtarmak için Cehennemin derinliklerine, Hiçlik olarak bilinen bölgeye dal. Tarikat kuvvetleri son zaferlerini mi kazanacak, yoksa çanlar tarikat için mi çalacak? Cehenneme Dönüş, ürkütücü üç bölümlük Zombie Army 4: Ölüler Savaşı Harekatı Cehenneme Dönüş’ün üçüncü ve son görevi! Tüyler ürperten düşmanlar, koleksiyon öğeleri ve çok daha fazlasını bulacağın bu yeni 1-4 oyunculu görevde lanetlilerin yaşam alanını keşfet! Buraya kadar geldin, peki Cehennemden de sağ çıkabilecek misin?