Zombie Army 4: Season Pass Three
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS THREE İÇERİĞİ: 3 EK SEVİYE 1-4 oyunculu uzun süreli ve tüyler ürpertici yeni harekat görevleri. YENİ KARAKTER KIYAFET PAKETLERİ Karakterlerine yeni kıyafetler ve şapkalar giydir. YENİ SİLAH PAKETLERİ Yeni silahlar, nişanlar, görünümler ve çok daha fazlası bulunan silah paketleri. YENİ SİLAH GÖRÜNÜM PAKETLERİ Silahlarını elementalden bandajlara kadar çeşit çeşit efektle özelleştir. YENİ BAŞLIK PAKETLERİ VE NİŞAN PAKETLERİ Yeni başlıklarla görünümünü değiştir ve yeni nişanlarla tarzını silahlarına yansıt.