Zombie Army 4: M1934 Pistol Bundle
Küçük, güçlü ve hataya hazır: M1934, düşmanlarının nerede olduğunu göremeyeceği kompakt bir yarı otomatik tabanca! İtalyan ordusu için tasarlanmış olan bu tabancanın ömrü çok uzun, bu da zombi felaketinden bile kurtulmasını açıklıyor! Bu Silah Paketinde bulunanlar: - M1934 Pistol - 2 Nişan (Gizli Kama, Demir Kartal) - 2 Dillere Destan Silah Görünümü (Garip Köprü, Çivi Tabancası)