Zombie Army 4: Blowtorch Weapon Bundle
Cehennem biraz daha sıcak oldu! Elinin altında bir pürmüz bulundurmak her zaman iyi bir fikirdir. Bu kuş tüyü kadar hafif, küçük ateşleyici sadece zombi yüzlerini eritmekle kalmaz, aynı zamanda bir krem brüle tarifinin sonunda kötü bir sürprizden kaçınmana da yardımcı olur. Bu Silah Paketi şunları içerir: - Pürmüz - 2 Tılsım (Ejderha Yumurtası + Kırık Basınç Göstergesi) - 2 Silah Görünümü (Ejderha gibi boyanmış + Pirinç)