Bu üç aksiyon dolu oyunların keyfini çıkarmaya hazırlanın Ziggurat: Zindanlarda Geçen En İyi Birinci Şahıs Nişancı Oyunu! Hızlı Muharebe! Bir dolu avantaj, sihir ve düşman! Seviye atlamalar! Türlü Türlü Zindanlar! Tuzaklar! Korkutucu Canavarlar! Havuçlar! Ziggurat görüp görebileceğiniz en iyi Birinci Şahıs Nişancı ve Serbest savaş oyunudur. Pharaonic: Pharaonic, Eski Mısır'da geçen ve Aksiyon-RPG türünde olan bir sidescrolling oyunudur. Kızıl Firavun I. Ahmosis'in sırrını keşfederken, tehlikeler ve acımasız düşmanlarla dolu olan devasa bir kırallığı keşfet. White Noise 2: Araştırmacı ekibin bir parçası olun, ya da yaratık kontrolünü ele geçirin ve yutun! White Noise 2, kimsenin huzurunu bozmayacak 4vs1 asimetrik korku deneyimi sunuyor.