Yaratık Kostümü: Süper Tiran 1998 (Resident Evil 2)
Korkunç bir yüz, zamanın gölgelerinden geri dönüyor. Bu, Resident Evil 2'deki (1998) kostümüne dayanan Süper Tiran için bir kostümün kilidini açar.