Resident Evil Re:Verse
Sevilen Resident Evil karakterleri ölümüne savaşıyor! Altı kişilik ölüm maçı savaşlarında başka oyunculara karşı becerilerini sına. Ama korkunç biyolojik silahları unutma! Zafere ulaşmak istiyorsan kahramanların ve biyolojik silahların becerilerinde ustalaşman gerekiyor! Not: Oynamak için bir Capcom Kimliği gereklidir. ÖNEMLİ UYARI: Resident Evil Re:Verse hizmeti 30 Haziran 2025 TSİ 9.59 tarihinde sona erecek. Oyun bu tarihten itibaren oynanamayacak. Resident Evil Re:Verse ve ilgili tüm DLC'ler 3 Mart 2025 TSİ 23.59 tarihinde dağıtımdan kaldırılacak.