XIII - Preorder bundle
Altın Klasik Silah Karakterleri Paketinin kilidini açmak için XIII için önceden sipariş verin! GERÇEKTE KİMSİNİZ? XIII, 2003 yılında piyasaya sürülen ve kült haline gelen, birinci şahıs aksiyon oyununun remake'idir. Kimliksiz bir adam olan "XIII" ün yerine geçerek, solo oyun modunda, beklenmedik gelişmelerle dolu bir maceraya koşuyorsunuz. Aynı ismi taşıyan çizgi romandan esinlenilen oyun, tamamıyla yeniden düzenlenen, eşsiz bir hücre gölgelendirme tasarımı sunuyor. XIII ayrıca çok oyunculu modda şiddetli mücadelelere katılma imkânı tanıyor. Ülke, Cumhurbaşkanı Sheridan'ın suikastından sonra hala şokta. Ülkenin doğusundaki ıssız bir plajda yaralı ve hafızanızı kaybetmiş olarak uyanıyorsunuz. Kimliğinize dair yegâne ipucu, köprücük kemiğinize yakın bir "XIII" dövmesi ve bir kasa anahtarı. Hafızanız size yardımcı olmasa da, son derece eğitimli profesyonel bir savaşçının reflekslerine sahip olduğunuzu keşfediyorsunuz. Geçmişinizin arayışına başlıyor, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı'nın öldürülmesinde rol oynadığınızı ve ülke tarihine o güne dek planlanmış en korkunç komployu ortaya çıkardığınızı keşfediyorsunuz. * İlk olarak 2003 yılında PC, PlayStation 2, Xbox ve Nintendo Gamecube için piyasaya sürülen kült FPS'nin remake'i. * Orijinal esere ve ikonik hücre gölgelendirme tasarımına sadık kalan, yeni bir sanatsal yorum. * Aynı ismi taşıyan çizgi romana ait çok sayıda öğe: ses efekti sözcükleri, diyalog baloncukları, kutucuklar... * Orijinal sürümün müzik ve ses efektleri. * Beklenmedik gelişmeleri ile bir komplo senaryosu. * Aksiyon, sızma ve keşif aşamalarıyla çok yönlü bir gameplay * Nefes kesici bir 34 seviyeli solo oyun modu * Hafızayı geri kazanmak için, 15 silahlık acımasız bir cephanelik. * Çok oyunculu modda şiddetli mücadeleler.