Turok 3: Shadow of Oblivion
Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered, ilk olarak 2000 yılında piyasaya sürülen klasik birinci şahıs nişancı oyununun Nightdive Studios'un tescilli KEX Motoru ile yüksek çözünürlük ve hıza sahip modern oyun cihazlarında oynanması için yükseltilmiş aslına sadık bir versiyonudur. Nightdive Studios ve Universal Games'in popüler Turok ve Turok 2: Seeds of Evil remasters oyunlarına katılarak, üçlemeyi tamamlıyor. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered, geliştirilmiş oynanış, yüksek çözünürlüklü dokular, geliştirilmiş aydınlatma ve işleme ve modernize edilmiş kontrollere sahiptir. AVI TAMAMLAYIN Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered, Nightdive Studios'un 3D modeller, dokular ve grafik efektlerinde daha yüksek bir görsel doğruluk seviyesi elde etmek için geliştirilmiş bir işleyici kullanan en son sürüm KEX motoru kullanılarak yeniden düzenlenen ilk oyunudur. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered Temel Özellikler: - Orijinal sürümünden bu yana ilk kez sunulan 2000 klasiğinin yeniden düzenlenmiş bir versiyonu. - Kenar yumuşatma, aydınlanma, ortam tıkanıklığı, dinamik gölgeler ve hareket bulanıklığı gibi gelişmiş işleme özellikleri. - Yeniden düzenlenmiş çevre sanatı, karakter modelleri ve güncellenmiş silah modelleri.