WWE 2K20 Originals: Bump in the Night
WWE 2K20 Originals: Bump in the Night, her biri, siz WWE severler için favori WWE 2K bölümleri bulunan yeni içerikle birlikte yepyeni hayali diyarlar sunan farklı bir temaya sahip, indirilebilir içerik paketlerinin yer aldığı WWE 2K20 Originals serisinin ilk adımıdır. Bump in the Night'ın korku temasının merkezinde "The Fiend" Bray Wyatt bulunur ve korku dolu 2K Showcase, eşsiz hikaye kuleleri, favori WWE Superstar'larınızdan bazılarının korkunç versiyonları ve daha fazlası da buna dahildir. Bump in the Night'ta 5 hikaye kulesi, 2 yeni korkunç arena, Wyatt Yerleşkesi'nde bir yeni 2K Showcase, 9 oynanabilir karakter, yeni Superstar parçaları, yeni eşyalar ve düzinelerce yeni karakter parçası yer alıyor! Bu öğe, WWE 2K20 Deluxe Edition'da bulunur.