WWE 2K20
2K, oyuncuları WWE 2K20'de Ringe Girmeye davet ediyor. Favori WWE Superstar'larınız, Legend'lar, Hall of Famer'lar ve NXT'nin en iyileri, şenliklere katılacak ve WWE 2K serisinin yeniden doğuşunu kutlayacak! WWE 2K20'de temel oynanış geliştirmeleri, kolaylaştırılmış kontroller ve seride şimdiye kadarki en eğlenceli ve yaratıcı şekilde kapsamlı giriş olacak. WWE 2K20 ayrıca Four Horsewomen/Women’s Evolution hikayelerine odaklanan tamamen yeni bir 2K Showcase ile birlikte Roman Reigns'in kariyerine dayalı hikaye odaklı bir kule de dahil olmak üzere 2K Towers'ın dönüşü, belirgin bir şekilde hem erkek hem de kadın oynanabilir karakterlere sahip yepyeni MyCAREER ve erkek ve kadın rakipleri içeren Mixed Tag Maçlarını da içerecek.