WW1 Game Series Bundle
1. Dünya Savaşı Oyun Serisindeki üç oyunu da al! Isonzo'daki çetin Alp savaşından Tannenberg'deki manevra muharebelerine ve Verdun'daki acımasız siper çatışmasına kadar, Birinci Dünya Savaşı'nın birbirinden çok farklı üç sahnesinde savaş. Her oyun; farklı uluslar, silahlar ve savaş alanları ile farklı bir çatışma deneyimi sunar. Isonzo - İtalyan Cephesi Çetin Alp savaşı, bu gerçekçi 1. Dünya Savaşı FPS'sinde taktik becerilerini sınayacak. Kuzey İtalya'nın doğal zirveleri, engebeli vadileri ve pastoral kasabaları arasında savaş. İtalyan Cephesindeki Büyük Savaş canlandı ve beklenmedik yüksekliklere çıktı! Verdun - Batı Cephesi Fransızlar, İngilizler, Amerikalılar ve Belçikalılar, Verdun'un çamurlu siper harbinde Almanlarla savaşıyor. Tarafsız Bölgede hücumlara öncülük et, ardından düşmanı son siper hattından çıkarmaya çalışırken gelen kaçınılmaz karşı saldırıya karşı diren. Tannenberg - Doğu Cephesi Tannenberg'de Rus İmparatorluk ordusu doğunun vahşi manzaralarında Alman ve Avusturya-Macaristan kuvvetlerine karşı çıkıyor. Hızlı hareket et ve düşman sana aynısını yapmadan önce düşmanın etrafını sarmak için kanatlarına dikkat et!