Worlds of Magic: Planar Conquest
EN GÜÇLÜ BÜYÜCÜ SİZ OLUN! Düşmanlarınızı yenmek için askeri ve büyü güçlerinizi kullanın, sınırsız sayıdaki benzersiz evrenleri keşfedin ve fethedin. Şehirler ve ordular kurup büyüler yapın ve sihirli eşyalar yaratın. Bütün güçlerinizi kullanarak 4X sıra tabanlı bir oyun olan Worlds of Magic: Planer Conquest'in Şanlı Büyücü Lordu olun. Özellikler: - 7 Farklı Dünya ve çoklu evrenden oluşan 4x sıra tabanlı strateji oyunu. -Ağzına kadar ganimet ve onları koruyan bekçilerle dolu 40'dan fazla ziyaret edilebilecek mekan. - D20 taktik savaş sistemi. - Büyücü Lordunuzu kendiniz yaratın ya da hazır karakterlerden birini seçin. - 12 farklı büyü stilinden Lordunuzun öğrenebileceği 400'den fazla büyüyü keşfedin. - Şehirler ve ordular kurun, yeni büyüler keşfedin ve sihirli kahramanları hizmetinize alın. - 100'den fazla benzersiz askeri birliği ve çağırabileceğiniz sihirli yaratıkları keşfedin. - Taktiksel savaş alanında çarpışın ya da vakit kazanmak için savaş sonuçlarını otomatik olarak hesaplayın.