ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIII: Fame and Strategy Expansion Pack Bundle
Olağanüstü Officer Play ile Üç Krallığı yaşa! "Romance of the Three Kingdoms 13", serinin 30. Yıldönümünü kutluyor ve "Heroes'un Tekrar Toplanışı" konsepti üzerine kurularak, serinin tarihindeki en büyük ilerlemeyi sağlar. Bir subayın belirleyici ünvanı olabilecek "Prestige" ve arzularını yerine getirirken yardımcı olması için Comrades ile oyuncular Officer Play ile daha büyük özgürlük yaşayıp daha büyük derinliklere dalacaklar. Ülkeye dağılmış "Key Points"i hesaba katması gereken bir Hükümdarın tarzından kaynaklanan Emirler, stratejistlerin en iyi planlarının hayata geçirildiği Savaş Meclisleri ve kahramanlar arasında çıkan savaşlar var. Bütün bunlarla ve daha fazlasıyla, esas Officer Play'i yaşa!