Wobbly Life
Büyükannen seni büyük Wobbly dünyasına postaladı ve gidip bir İŞ BULMANI istiyor! Biraz para kazanıp bir gün kendi evine sahip olabilirsen seninle gurur duyacak! Para kazanmaya ve Wobbly hayatını en iyi şekilde yaşamaya başlamanın zamanı geldi! Çevrimiçi ve Yerel 1-4 oyunculu eşli bölünmüş ekran Mini oyunlar, oyuncaklar, sırlar ve çok daha fazlasıyla dolu bir açık dünya sandbox oyunu Tek başına veya arkadaşlarınla birlikte kilidini açabileceğin özel ödüller içeren 100'den fazla benzersiz görev ve meslek Etrafta dolaşabileceğin (ve parçalayabileceğin) 90'dan fazla araç Havasını atacağın 500'den fazla kıyafet Ve sonsuz çılgın eğlence! EĞLENCE, ARKADAŞLAR VE FİZİK! Hadi keşfetmeye başlayalım! Neredeyse her şey interaktif. Dekorlar, mini oyunlar ve sürprizlerle dolu bir dünyada eşyaları kavra, onlarla oyna ve deneyler yap. Bu fantastik dünyada çevrimiçi veya yerel ağda eşli 4 oyuncuya kadar bireysel görevlerin ve ortak maceraların tadını çıkar. GİZEMLER VE GÖREVLER Tatmin edici bulmacalar ve mücadeleler yoluyla eşsiz ödüller sunan hikâye görevlerine atıl. Tropik adanın gizemlerini çöz, dağın sırlarını açığa çıkar, gizli mağaraları keşfet... Wobbly Müzesi'ndeki tüm eserler kayboldu! Sen yardım edebilir misin? Müzenin kayıp tüm hazinelerini bulup eğlenceli ödüllerin kilidini açmak için hazine haritaları satın al ve ipuçlarını çöz. GİT BİR İŞ BUL! Büyükanneni mutlu et ve gidip o işe gir! Her biri kendine özgü yeni mücadeleler içeren 40'den fazla heyecan verici meslek içinden seçimini yapıp para kazan. Pizza dağıtımından itfaiyeciliğe, taksi şoförlüğünden disko dansçılığına kadar... Hayalindeki kaçık meslek seni bekliyor. UZAYA GİDİN! Uzay Programı yeni üyeler arıyor. Uzay, keşfedilecek yeni işler, görevler ve sırlarla dolu yepyeni bir açık dünya. Hatta kendi uzay gemilerinizi bile uçurabileceksiniz, ne duruyorsunuz! ÜST SEVİYE WOBBLY HAYATINI YAŞA! Banka hesabını doldurduktan sonra çılgınca alışveriş yapmaya ne dersin? Sadık bir dost satın almak için Evcil Hayvan Dükkânı'nı ziyaret et, 500'den fazla kıyafeti satın al ve kilitlerini aç, 90 farklı araç arasından seçim yap. Gerçekten büyük paralar kazandığında bir ev bile satın alabilirsin. Wobbly Adası'nda ahşap bir kulübeden devasa bir malikâneye kadar herkesin zevkine göre bir ev var! ARCADE MODUYLA KENDİ TARZINDA OYNA Wobbly Adası'na biraz ara vermek mi istiyorsun? Arcade modunu dene! Dört yeni oyun modunu keşfet: Trash Zone, Hide & Seek, Wobble Run ve Sandbox. Her biri özelleştirilebilir oyun ayarları, birçok mini oyun ve eğlenebileceğiniz yeni alanlara sahip!